Jedrenje s tatom

Zovem se Sara i tatu nisam vidio skoro četiri godine. On je pilot i otišao je u Emirate nakon što su se on i mama razveli. Nazvao me da mi kaže da se vraća kući na odmor i da je unajmio jahtu na otocima Whitsunday kako bi proveo tjedan dana ploveći s mojim bratom i mnom. Mjesecima sam se tome radovala i sad je konačno došao dan…

Zrakoplov je sletio u zračnu luku Proserpine u 9.30 ujutro i bio sam divlji od uzbuđenja. Tata je bio odsutan, činilo se, cijelu vječnost, a ja nisam sustigla svog brata Davida gotovo dvanaest mjeseci. Ovo će biti tjedan za pamćenje.

Izašla sam iz salona za dolaske puna očekivanja, a tata je stajao kraj vrtuljka s ogromnim osmijehom mašući mi. Otrčala sam do njega i zagrlili smo se, divno ga je bilo vidjeti. Nije se nimalo promijenio, i dalje je zgodan kao što sam ikad mislila. Tata i ja smo uvijek imali poseban odnos. Zapravo sam ponekad mislio da je moja majka ljubomorna na našu posebnu vezu.

Tata je uzeo moju torbu i odnio je u auto za iznajmljivanje. Na putu do Airlie Beacha uzbuđeno smo čavrljali o nadolazećem tjednu. Rekao sam tati kako će biti lijepo ponovno vidjeti Davida, mog starijeg brata nakon gotovo dvanaest mjeseci. Tata me pogledao i rekao: “O, oprosti Sara, David me nazvao jučer i rekao da je toliko zasniježen na poslu da nije mogao stići.”

– Oh, kakva šteta što sam se stvarno veselila što ću ga vidjeti.

“Kao i ja!” rekao je tata.

Bila sam razočarana kad sam čula da nam se David neće pridružiti, ali i dalje bi bilo zabavno, mislio sam, samo nas dvoje.

Stigli smo u Marinu i tata je odnio moju torbu do broda za koji se ispostavilo da je skoro nova sloop od četrdeset dvije stope. Njegova je oprema već bila na brodu i to jutro je imao brifing. Sišao sam dolje i iznenadio se koliko je prostrano. Zamolio me da odaberem kabinu i pogledala sam okolo. Prednja kabina bila je prilično velika u smislu broda i imala je otočni bračni krevet. Rekao sam: “Imaš velikog tatu!” I otišao provjeriti kabine na krmi. Odabrao sam veći od dva iza male kupaonice. Nakon što sam se raspakirao, otišao sam gore i našao tatu da je skoro krenuo. Upalio je motor i krenuli smo. Vrijeme je bilo savršeno uz lagani povjetarac. Ovome sam se jako veselio.

Tata je odabrao otok oko tri sata plovidbe od Airlie Beacha, ali budući da je vjetar bio na pramcu, odlučio je pokrenuti motor do kraja kako bi uštedio vrijeme. Tijekom putovanja razmjenjivali smo priče i malo se nasmijali o nekim od smiješnih e-mailova koje smo razmijenili. Bila sam zapanjena eksplicitnom prirodom e-mailova koje mi je povremeno slao, nekih vrlo razvratnih. Ipak je bilo lijepo jer sam i ja postao mnogo opušteniji u vezi stvari koje sam mu slao. Naš odnos je bio izuzetno otvoren.

Oko dva sata poslijepodne stigli smo na naše otočno odredište i krenuli prema maloj zaštićenoj uvali prije nego što smo se usidrili. Otok je bio jedan od desetaka prostiranih u Whitsundays i mogao se pohvaliti čistom tirkiznom vodom s bijelom pješčanom plažom obrubljenom palmama. Činilo se kao raj i imali smo sve samo za sebe. Rekao sam: “Hej tata,” (zovem ga tata od malena) “Idemo na plažu da se okupamo i pogledamo okolo.” Skliznula sam dolje, zgrabila nekoliko ručnika i obukla svoj kratki žuti bikini. Kad sam se popeo u kokpit, tata je sjedio u ponudi i čekao me.

Polako smo veslali do plaže da istražimo naš tropski raj. Nakon što smo istražili plažu, raširili smo ručnike, a ja sam skinula sarafan i legla. Tata je skinuo majicu i kratke hlačice i legao kraj mene na trbuščić. Bilo je sredinom poslijepodneva i još uvijek vrlo toplo. Rekao sam: “Hej tata, bi li ti smetalo da se sunčam u toplesu?”

“Nipošto”, rekao je. “Ako je tebi u redu, meni je u redu!”

Raspetljala sam bikini gornji dio i skinula ga. Isprva sam se osjećala pomalo samosvjesno, ali ubrzo sam to preboljela kad sam ga uhvatila kako povremeno pogleda.

Ležali smo i sunčali se prije nego što je tata najavio da ide na kupanje pa sam mu se odlučio pridružiti. Voda je isprva bila hladna, a mi smo se smijali i prskali okolo kao par djece. U jednom trenutku me pokušao hrvati pa sam mu skočila na leđa i zagrlila ga oko vrata. Odjednom mi je sinulo kako je divan osjećaj imati svoje gole grudi pritisnute na hladnoću njegove kože. Bio sam zaprepašten osjetivši kako me prožima val uzbuđenja pa sam skliznuo i vratio se na plažu. Dok sam se sušila, nisam mogla a da se ne zapitam je li hladna voda ili trnci u preponama uzrokovali uspravne bradavice.

Tata je ostao još nekoliko minuta, a kad se konačno popeo na plažu, oduševio me kako je izgledao fit i dotjeran. Osušio se i legao na leđa sunčajući se. Bacila sam pogled i privukla me izbočina na prednjoj strani njegovih kratkih najlonskih plivača. Malo su ostavljali mašti i jasno sam mogao vidjeti oblik njegovog penisa kroz tanki najlon. Nisam mogao a da ne ukradem redovite poglede i bio sam zaprepašten koliko je velik izgledao. Mislio sam da je čudno što mogu

ne sjećam se da sam prije primijetio veličinu njegovog penisa. Počeo sam se osjećati prilično sram i pokušao sam promijeniti svoje misli.

Nedugo zatim tata je predložio da se vratimo na brod na tuširanje i hladno piće. Spakirali smo svoje stvari i polako odveslali natrag do palube. Kad smo stigli, otišli smo dolje i tata je rekao: “Imaš prvi tuš, dušo.” Pa sam ušao i istuširao se i isprao. Pokušala sam se sušiti, ali u tako skučenom prostoru bilo je prilično nezgodno. Lagano sam otvorio vrata i povikao: “Bi li vam smetalo da se osušim ispred kupaonice, ovdje nema puno mjesta.”

Odgovorio je: “Nikako, obećavam da neću viriti.”

Izašla sam s ručnikom oko sebe i okrenula se prema njemu kako bih se osušila. Kad sam završila, ušla sam u svoju kabinu i navukla sunčanu haljinu. Kad sam se vratio, sjeo sam u salon ispred kuhinje i počeo listati turistički vodič. otišao do kupaonice s ručnikom oko struka i ušao. Nedugo kasnije otvorio je vrata i rekao: “Tvoj je red da skreneš pogled, dušo dok se ja osušim.”

Izašao je i počeo se sušiti, ali nisam mogla odoljeti da ne pogledam ušuškano, nadajući se da ću zaviriti u veličinu njegovog penisa. Nisam morao dugo čekati jer kad je podigao nogu na sjedalo stola za karte da ga osuši, uspio sam dobiti sjajan pogled. Njegov penis i visjeli su mučno viseći kraj njegovih testisa. Kad se okrenuo i uhvatio me kako virim, rekao je: “Hej Sara, ne bi trebala gledati.” I omotao ručnik oko struka.

– Oprosti tata, to nije bilo pošteno.

– Bez brige, mi smo obitelj. Rekao je s drskim smiješkom.

Večerali smo te večeri i nakon što smo se raščistili, sjeli smo uživajući u čaši vina, razgovarajući o stvarima koje smo radili. Bilo je puno smijeha, ali je u nekoj fazi pogledao na sat i objavio: “Udaram se, draga, želim sutra rano otići.” Prišao je i poljubio me u obraz i otišao u svoju kabinu. Odlučio sam i ja sazvati dan i otišao do svoje kabine.

Ležao sam na svom krevetu i pregledavao popodnevne događaje, a um mi se stalno vraćao na pogled na njegov ogroman kurac. Pomisao mi je potaknula sokove, pa sam prije nego što sam zaspala počela lagano trljati klitoris. Ubrzo sam bila vruća i mokra i na putu do orgazma. Osjećala sam se krivom dok sam masturbirala dok sam razmišljala o svom ocu, pa sam se pokušala koncentrirati na svog dečka. Ali, slika tatinog golemog penisa urezala mi se u um. Pustila sam se i dopustila svojim mislima da se vrate k njemu i začas sam uživala u najljepšem orgazmu.

Kad sam se probudio, kroz otvor iznad mene puzalo je dnevno svjetlo. Pogledao sam na sat i primijetio da je 6.20 pa sam odlučio ustati i plivati ​​prije doručka. Ušao sam u kuhinju i primijetio da su vrata tatine kabine još uvijek zatvorena. Mislio sam da bih ga trebao probuditi jer je rekao da želi rani početak. Otišao sam do njegove kabine i malo otvorio vrata i provirio. Spavao je na leđima i tiho hrkao s plahtom oko struka. Nije nosio gornji dio i danje je svjetlo ulazilo kroz otvor iznad njega usredotočujući pozornost na činjenicu da ima erekciju. Bio je usmjeren prema gore i podigao plahtu poput stupa za šator. Više sam pomislio da je ovo zabavno i ušao sam na vrata povikavši: “Tata, probudi se.”

Nisam mogao odvojiti pogled od plahte sa šatorom i kad se promeškoljio, podigao je pogled i rekao: “Dobro jutro Sara.”

Pretjerano sam pogledala njegovu erekciju i rekla uz smijeh: “Mora da je to bio neki san koji si sanjao!” Odjednom mu je sinulo na što sam mislio pa je podigao koljena da pokrije svoju neugodu.

Pogledao me sa sramežljivim smiješkom i rekao: “Ne sanjaj draga, to je moja jutarnja potreba za piškinjem.”

Nasmijala sam se i rekla: “Hajde, pomakni se i pusti me unutra, treba mi dugo zakašnjelo maženje od mog tate.” Pomaknuo se i ja sam kliznula pored njega. Vidjevši njegovu erekciju ponovno me uzburkalo i mogla sam osjetiti kako mi se vlaga širi u vagini. Ugnijezdila sam se uz njega uživajući u dodiru njegove gole kože. Još je ležao na leđima s podignutim koljenima kako bih izbjegao da se usredotočim na njegovu erekciju. Podigao sam se na jednu ruku i rekao: “Tata mi jako nedostaješ, toliko te volim.”

“Previše te volim draga i užasno si mi nedostajala.”

Samo što sam bila s njim, maženje u krevetu me jako uzbudilo. Nagnula sam se i dala mu poljubac u obraz prije dugotrajnog poljupca u usne. Očito ga je iznenadilo jer je rekao: “Hej Sara… o čemu se radi?” Bez riječi sam čvrsto pritisnula svoja usta uz njegova u dugom i strastvenom poljupcu.

“Nebesa Sara”, rekao je. “O čemu razmišljaš? To nije poljubac oca i kćeri.”

“Zašto ne tata, toliko te volim!”

Sigurno se zaboravio jer je na trenutak spustio koljena i bilo je očito da je još uvijek vrlo uspravan. Osjetila sam nalet uzbuđenja pri tom prizoru i ponovno ga poljubila, ovaj put gurnuvši mu jezik duboko u usta. nisam imao pojma

kako bi odgovorio, ali bio je zadivljen kad je gurnuo jezik u moja otvorena usta.

“O tata… volim te… toliko te volim.” Prošaptala sam mu kad sam osjetila kako se njegova ruka podiže ispod moje spavaćice i obujmi moju lijevu dojku. Kad mi je stisnuo bradavicu, cijelo mi je tijelo vrisnulo od strasti. Sjela sam i skinula spavaćicu i spustila je na pod. Opet sam legao i rekao: “Molim te, sisati mi bradavice, tata!” Podigao se i zario glavu u moje grudi nježno sišući i grickajući moje bradavice usnama i zubima.

Posegnula sam i opipala njegov kurac. Uzeo sam ga u ruku i omotao prste oko njega. Tijekom godina imao sam brojne ljubavnike, ali nijedan nije imao ništa poput tatinog čudovišta. Znala sam da je penis mog dečka Seana nešto manje od šest inča jer smo ga jedne večeri izmjerili radi smijeha. Imala sam silnu želju da ga pitam koliko je velika, ali sam razmislila. Odjednom sam osjetila kako me tatina ruka hvata za zapešće i odvlači je od njegovog natečenog člana.

“Isuse Sara, ne možemo to učiniti! Ja sam tvoj otac za Boga miloga.”

“Nemaš pojma koliko jako želim ovog tatu.” I uz to sam mu stavila ruku među svoje noge da osjeti moju toplinu i vlagu.

“Oh Sara, osjećam tvoju strast, ali ovo je pogrešno.”

Otkrila sam njegovu slabu odlučnost pa sam ponovno uhvatila njegov nabrekli penis i počela ga milovati. Još jednom sam bio zapanjen njegovom debljinom. Znala sam da sam pobijedila kada sam osjetila njegovu ruku kako mi se kreće između mojih nogu, obujmivši moju natečenu vulvu i usne. Osjetila sam kako uvlači prste u moju zasićenu vaginu i uzdahnula sam od oduševljenja.

Htjela sam vidjeti njegov penis u punom sjaju pa sam zgrabila plahtu i potpuno ga razotkrila. Pokušao je prikriti svoju tvrdoću, ali bilo je besmisleno, bilo je preveliko. Skliznula sam do njega kako bih bolje pogledala i sjećam se da sam pomislila da je to nešto najljepše što sam ikad vidjela. Glatka i blijedoružičasta s ogromnom glavom u obliku gljive koja ponosno stoji na osovini. Koža je bila poput svile, nategnuta poput opne na bubnju. S donje strane isticale su se plave i crvene žile dajući joj izgled cilindričnog plana puta.

Lagano sam ga milovala dok sam mu drugom rukom hvatala jaja. Bio sam zaprepašten težinom njegovih jaja i zamislio sam njihov kremasto bijeli sadržaj kako pršti iz oka njegovog penis. Spustila sam glavu između njegovih bedara i uzela njegov lijevi testis u svoja usta. Nikad prije nisam muškarcu sisao jaja i shvatio sam da mi pička teče od sokova. Vratila sam se do njegovog kuraca i prešla ustima preko glave. Bilo je to sve što sam mogao učiniti da uvučem njegovo čudovište u svoja usta. Sisao sam i lizao nekoliko minuta obraćajući posebnu pozornost na glavić i njegov frenulum. Moj dečko Sean je volio da to radim kad sam ga popušila pa sam znala da sam pobjednik. Zabio sam jezikom u oko tatinog kuraca i okusio slanost njegove pre-sperme. Tata je tiho zastenjao i rekao: “Oh Sara, toliko te volim. Mogu li to staviti u tebe?”

Podigla sam se s kreveta i namjestila se preko njegovih prepona. Tata je držao svoj kurac na mjestu dok sam ja spuštala svoju zasićenu pičku na njega. Bila sam zabrinuta zbog njegove veličine pa sam vrlo polako spustila glavu pored usana moje pičke prije nego što sam ga potpuno obavila. Osjećala sam kako se njegov penis snažno gura uz moj cerviks i neko je vrijeme bilo prilično neugodno. Kad sam se više aklimatizirao na njegovu veličinu, počeo sam vrlo polako kliziti gore-dolje po njegovom stupu. Osjećaj da mi je pička ispunjena očevim ogromnim penisom bio je jednostavno prekrasan. Što sam se više navikavao na njegovu veličinu, to sam brže i teže shvatio da mogu ići bez nelagode. Tata mi je počeo gurati u susret i ubrzo sam osjetila kako mi se orgazam razvija. Kako se moje zadovoljstvo povećavalo, jače sam udario o njegov štap. Tada me preplavio prvi val užitka kada je počeo prvi moj orgazam.

Povikao sam: “Dolazim dragi tata! Dolazim! Dolazim!” Prve kontrakcije bile su najintenzivnije, počele su upravo unutar moje pičke prije nego što su se proširile duboko u meni dok mi se tijelo treslo od grčeva i zadovoljstva. “Oh, jebote” povikala sam dok je vrijeme stalo i moj me orgazam potpuno progutao.

“O draga”, zastenjao je, “i ja dolazim.”

“Svrši u meni, tata, molim te!”

Nekoliko sekundi kasnije osjetila sam kako mu kurac pulsira dok je ejakulirao duboko u moju pičku.

“Osjećam to tata, osjećam kako svršavaš u meni.” Vrisnula sam.

Polako je intenzivan užitak mog orgazma jenjavao, a osjećaj blagostanja širio se cijelim mojim tijelom. Nikada prije nisam doživjela ovakav seks ni s kim, bilo je senzacionalno.

Još sam ga opkoljavala dok sam stavljala ruku među noge i stiskala tatino debelo meso. Osjećaj da nestaje u mojoj zasićenoj ljubavnoj rupi ponovno je pokrenuo moje uzbuđenje. Htjela sam nastaviti jebati, ali on je odjednom rekao: “Draga, moram piškiti.”

“Ne želim te izgubiti”, rekla sam i otkotrljala se s njega. Ustao je ravno iz kreveta i krenuo prema toaletu.

Bio sam u stanju negdje između zadovoljstva i uzbuđenja kad sam čuo kako se tata zacrvenio i izašao iz glave. Kad je došao do vrata kabine, stao je. Podigao sam pogled i upitao: “Što nije u redu?”

“Ti si

najljepše stvorenje na svijetu.” rekao je dok je prišao i ponovno legao pokraj mene.

Nagnuo se i ponovno me poljubio i dok je to činio, drugi me orgazam zahvatio. Poljubio je i sisao moj vrat, sise i bradavice prije nego što je prešao na moj trbuščić. Osjetila sam kako mi usta i jezik ližu i sišu pupak i to je škakljalo na najdivniji način. Pomaknuo se niže lizanjem i ljubljenjem do moje natečene vulve.

Kad je stigao između mojih nogu, počeo je sisati moje napuhane usne i klitoris. Jezikom je kliznuo u moju vaginu i iz nje dok sam ponovno dosegla vrhunac. Nemam pojma koliko sam puta doživjela vrhunac, ali činilo se da su se stopili u jedan dugi i kontinuirani orgazam. Bio sam potpuno ponesen užitkom svega toga i počeo sam se osjećati emocionalno iscrpljeno. Tata je prekinuo svoje zadovoljstvo između mojih nogu i pomaknuo se natrag u krevet. Dok me ljubio, osjetila sam miris njegovog sjemena i moje vaginalne tekućine na njegovom licu i pomisao na to izazvala je još jedan val ugodnih osjeta.

Činilo se da ga je sva ta aktivnost revitalizirala i ponovno je bio u erekciji. Uhvatila sam njegov kurac i počela sisati lukovičastu glavicu dok sam je milovala desnom rukom. Osjećala sam blagu slanost svojih vaginalnih sokova i bilo je to blaženstvo.

Tata je grleno zastenjao i promrmljao: “O, da… Da Sara… Nastavi sisati, draga, oko glave, predivan je osjećaj.”

Sisao sam jače i mazio brže dok tata nije počeo nehotice zabijati kukove. Znala sam da je blizu. Nekoliko sekundi kasnije izvio je leđa i ispustio grgljajući zvuk dok je prva kontrakcija duboko unutar njegovog penisa izbacila spermu u moja usta. Držala sam podnožje njegovog penis i mogla sam osjetiti kontrakcije dok mi je pumpao svoju kremasto bijelu tekućinu u usta. Mislio sam da bih se mogao začepiti jer se činilo da to traje i traje. Ali polako je snaga njegovih kontrakcija popuštala i znala sam da je gotov. Tata je zatvorio oči i ležao potpuno mirno pokušavajući povratiti dah.

Konačno me pogledao i rekao: “Hvala dušo, dođi gore i pusti me da te držim.”

Dok smo ležali u tišini pitala sam se što mu prolazi kroz glavu. Nekoliko minuta kasnije prekinula sam šutnju: “Tata, želim da znaš da ne žalim zbog onoga što smo upravo učinili, a nadam se da nećeš ni ti.”

“Drago mi je draga i ne, ne žalim.”

“Sigurno ne može biti ništa loše u tome da dvije odrasle osobe izraze svoju ljubav jedna prema drugoj na tako lijep način”, rekao sam, “Mislim, to je ono što ljudi čine kako bi izrazili svoje osjećaje jedni prema drugima, zar ne?”

Tata je odgovorio: “Slažem se, dušo, ali pretpostavljam da nemaju sve obitelji korist od tako predivno snažne veze. Nažalost, neki bi to smatrali pogrešnim.”

Dodao sam: “Pa ne, i drago mi je da se to dogodilo. To je samo ojačalo moju ljubav prema tebi, i nadam se da može trajati zauvijek.”

“Sara, znaš da se to neće dogoditi. Koliko god da te volim, moram se vratiti u Emirate za tri tjedna, a ti imaš svoj život ispred sebe.”

“Poznajem tatu, ali ćeš mi nedostajati.”

“Imam na umu”, rekao je, “imamo još šest dana ovdje. A sudeći po jutrošnjim događajima, oboje ćemo biti totalna olupina kad sve bude gotovo.”

Glasno smo se smijali, ali duboko u sebi znali smo da u tome ima istine.