Seksala sam se sa sestrom

Izgledale su kao da bi mogle biti sestre blizanke. Dvije vruće atletske plavuše s plavim očima. Lee i Ann. Nevjerojatne i lijepe mlade dame. Za mene je nastala neka zabuna kad smo se tek upoznali. Upoznao sam Ann i odmah se povezao. Zakleo sam se da me raznijela kad sam je sutradan nazvala kući na fiksni telefon. Zvučalo je poput nje. Ispostavilo se da je to bila njezina sestra Lee i nikad nije prenijela moju poruku.

Na kraju smo Ann i ja počeli izlaziti. Kad sam upoznao njezinu stariju sestru Lee, shvatio sam zbunjenost. Izgledala je i zvučala baš poput svoje sestre. Iskreno rečeno, smatrao sam je nevjerojatno privlačnom. Priznajem da bih često maštala o Leeju, čak i tijekom seksa s Ann. Zamišljao sam kako nas hvata ili potajno gleda kako seksamo te se uzbuđuje i masturbira. Ili još bolje, maštao sam da će nam se pridružiti u trojci.

Bilo je to jedno vrijeme kad smo svi kampirali. Lee je predložio da se ona i Ann pretvaraju da su blizanci, a obje su hodale sa mnom. Koliko god me to uzbuđivalo, nisam uzeo mamac. Ipak, sjetio sam se tog trenutka. Bilo je lijepo znati da me starija sestra privlači. Barem toliko da želim igrati ulogu svoje djevojke. Ovo me učinilo nevjerojatno napaljenim. Kasnije te noći svi smo sjedili oko vatre. Bila je ravno preko puta mene. Sjećam se da sam s njom uspostavio kontakt očima. Raširila je noge i podigla jednu na stolac, pružajući mi savršen pogled na svoje vruće ružičaste gaćice. Kad sam pogledao nazad iz njezine medene rupe, imala je veliki osmijeh. To me uzbudilo i moj poluuspravan penis je odmah natekao. Nosila sam kupaće gaće bez donjeg rublja pa mi je uspravni penis stvorio pop šator među nogama.

Lee je primijetio. Oči su joj se usredotočile na moju erekciju. I Ann je primijetila. Osjetio sam ruku svoje djevojke na koljenu. Zatim je polako kliznula rukom uz moje bedro do međunožja. Okrenula se prema meni i stavila nogu preko moje u pokušaju da sakrije moju erekciju ili svoje lukave namjere. Osjetio sam kako joj ruka klizi ispod mojih kratkih hlača. Uhvatila me za penis i namjestila me tako da više nisam bila suzdržana. Bilo je toliko teško da mi je sam vrh penisa virio iznad pojasa.

Pokušao sam se prilagoditi, ali sam uspostavio kontakt očima s Leejem koji je gledao u mom smjeru. Primijetio sam da ima jednu ruku znatiželjno visoko na vlastitom bedru. Gledao sam kako je kliznula rukom do vlastitog međunožja. Bila je naslonjena unatrag zbog čega su joj se gaćice stegnule iznad rodnice. Devini prst. Oduševila sam se kad su nam se oči konačno sklopile i nasmiješio se. Spustila je pogled na svoje međunožje. Slijedio sam upute i spustio pogled. Vidio sam kako joj vrlo brzo klizi prstima između usnih maca. Dovoljno brzo da nitko drugi ne primijeti. Osim mene.

Ništa se nije dogodilo između Leeja i mene. Čuvali smo ta sjećanja više od 25 godina i nikada nismo pričali o tome. Ali, iskreno govoreći, maštala sam o seksu sa starijom sestrom otkad smo se upoznali. Odsjeo bih u njihovoj kući, u njezinoj sobi. Vidio sam njezine gaćice sklopljene na njenoj komodi. Osjećao sam miris njezinog parfema među njezinim plahtama, spustio bih donje rublje i masturbirao dok sam razmišljao o njezinu vrućem tijelu između istih plahti. Zamišljao sam da radi istu stvar kad ja nisam bio u posjetu. Zamišljao sam je golu u krevetu.

Maštao sam da razmišlja o mom golom tijelu dok leži u svom krevetu. Zamišljao sam da će masturbirati i doživjeti orgazam dok misli o meni. Čak sam maštao da će se pridružiti sestri i meni na nekoj tabu lezbijskoj ženskoj ženskoj zabavi. Kad je bilo previše za podnijeti i trebalo mi je otpuštanje – iskrao bih se i ušao u Anninu sobu. Gledao bih je kako spava. Izgledala je tako nevjerojatno, lijepo i seksi. Često bih joj povlačio pokrivače kako bih razotkrio njezino polugolo tijelo. Izgledala je tako nevjerojatno u bijelim pamučnim gaćicama i noćnoj košulji. Njeno dupe. Njezina maca. Uzbudilo me sve u vezi nje.

Bilo je to jedne noći. Roditelji su bili u kampu. Tek smo bili Ann i Lee i ja. Srednja sestra i mlađi brat bili su odsutni. Doduše, pobudila me ideja da provedem noć sama sa sestrama plave plavuše. Lee je ležerno koketirao sa mnom cijelu noć. Ann ili nije primijetila ili joj je bilo svejedno. Ili je potajno maštala o trojci sa starijom sestrom i ja. Željno razmišljanje.

Planirao sam te noći spavati na kauču. Nakon što smo nas troje večerali za ručak i pogledali dva filma, Ann i Lee otišli su u krevet. Pripremila sam kauč i ugasila sva svjetla. Bila je to vruća ljetna noć pa sam skinula majicu i položila na deke samo svoje bokserice. Bio sam pomalo nemiran pa sam ponovno uključio televizor i pregledao vodič za nešto za pogledati. Imao sam jasan pogled niz hodnik. Soba Ann i Lee, plus kupaonica. Um mi je odlutao i počeo razmišljati o tome da uhvatim Lee u gaćicama kako hoda hodnikom prema meni, nevino se probijajući do kupaonice.

Umjesto toga, gledao sam svoju djevojčicu Ann kako izlazi iz sobe noseći samo gaćice i ošišanu majicu Led Zeppelin. Divila sam se njezinu tijelu dok je ulazila u kupaonicu i izlazila iz nje. Primijetila je da sam još budan. Svjetlo s televizora odavalo ga je. Prišla mi je s šašavim izrazom lica. Gotovo se pokušavajući pokriti rukama.

“Hej dušo”, rekla sam. “Moram reći. Izgledaš super vruće u tim gaćicama i majicama. Čini mi kurac čvrstim.”

“Prestani”, kaže tiho sa smiješkom. “Mislim da je Lee još budan.”

“Još bolje”, kažem, povlačeći donje rublje kako bih otkrila natečeni kurac. “Ona može gledati.”

“Stop!” Kaže Ann. “Tako si loš.”

Ona se hihoće i okreće se kako bi se vratila u svoju sobu. Sjednem i ispružim ruku hvatajući je za struk. Ona se ne opire. Povučem je unatrag i klizim rukama prema naprijed, dolje u njezinu vaginu da joj protrljam natečene usne mačke. Gurnem jednu ruku gore ispod njezine košulje do golih grudi i nježno ih protrljam. Uštipnem joj jednu bradavicu pa drugu. Postaju tvrdi, baš kao i moj kurac. Sjela sam i privukla je sebi u krilo kako bismo mogli samljeti. Moj penis savršeno pristaje između njezinih čvrstih obraza, osjećam njezinu vrućinu. Prilagodim se tako da je glava mog penisa pritisnuta o njezinu vruću rupu. Posegnem prema dolje i klizim njene patnike u stranu dopuštajući mojoj penisu da joj uđe u vruću vaginu. Upravo tada začuli smo buku iz hodnika.

“O sranje”, kaže Ann. “Ne možemo to učiniti. Moja sestra je još uvijek budna i sigurno će nas čuti.”

“I?” Kažem propitujući problem. “Siguran sam da ima seks sa svojim dečkom što je češće moguće. Sumnjam da bi se potrudila napraviti problem od toga. Pogotovo jer imamo rijetku priliku spavati u istoj kući bez roditeljskog nadzora.”

Ann se navali i pogleda prema podu. “Znam da će čuti da nas uhvati.”

“Pošteno”, rekao sam.

Dok mi djevojka odlazi, ne mogu a da se ne divim njenom nevjerojatnom tijelu. Njeno dupe je savršeno. Ona je tako lijepa. Um mi luta dok ležim na kauču. Ja ne mogu spavati. Um mi ubrzava, tako sam napaljen, odlučujem da moram masturbirati u kupaonici, pa sjednem i priberem svoja osjetila. Moj kurac je tvrd. Zavalim se i pogladim po kauču prije odlaska u kupaonicu. Zatvorim oči i naslonim glavu unatrag dok maštam o tome što je moglo biti.

Čuje se buka iz kuhinje. Čujte otvaranje i zatvaranje vrata hladnjaka. Otvaram oči da vidim Lee kako uzima ponoćnu užinu. Izgleda tako jebeno zgodna. Nosi ružičaste čipkaste kratke hlače i majicu. Njezine grudi jedva se nalaze na vrhu. Bez grudnjaka. Bradavice su joj tvrde i vire. Posljednja kap koja mi je pala bila je kad se sagnula da pogleda u donju ladicu hladnjaka, osvrnula se prema meni i nasmiješila se. Njezine nevjerojatno uske i oblikovane gaćice naglašavale su njezine napuhane usne mačke.

Ušao sam u kuhinju i stao iza nje ispred hladnjaka. Odmaknula se i gurnula me. Držao sam je za struk i privukao još bliže sebi dopuštajući svom penisu da miruje između njezinih obraza. Osjećao sam intenzivnu toplinu iz njezine mace dok smo stajali tamo na trenutak. Toliko sam je želio poševiti, ali nije bilo šanse. To je njezina sestra. Činilo se kao da se i ona osjećala isto. Okrenula se i pogledala me tužnim očima. Osjetio sam kako je prešla rukom po uspravnom penisu dok je uzdahnula.

“Moja sestra je jedna sretna djevojka”, rekla je tiho. “Da sam na njezinu mjestu, dopustio bih da me noćas tjeraš cijelu noć. Zapravo, pobuđuje me ideja da vas dvoje uhvatimo seks. Nekako sam se nadao da ću vas uhvatiti večeras. Zato sam i došao tamo.”

“Pa pokušao sam”, rekao sam. “Ali tvoja sestra nije bila za to.”

“To je doista žalosno”, rekla je. “Njezin i moj gubitak. Ha ha.”

“Možda ću se kasnije samo ušuljati u njezinu sobu i iskoristiti je”, šapnula sam. “Da budem iskren, upravo sam se namjeravao odmoriti u kupaonici. Istini za volju, maštao sam o vama obojici.”

“Budući da smo iskreni”, kaže tiho. “I ja sam se ranije igrao sam sa sobom maštajući o tebi.”

Moj penis je postao jači nego ikad i napregnuo se ispod gaćica. Lee je gledao u moju izbočinu i nasmiješio se, a zatim se polako okrenuo i otišao u svoju sobu. Obrazi joj se magarca kretali gore -dolje. Savršeno sa svakim korakom. Okrenula se da me pogleda i zavodnički se nasmiješila, a zatim nestala u svojoj sobi. Primijetio sam da je ostavila otvorena vrata što nikada ne čini. Um mi je ubrzao. Umjesto samozadovoljavanja, odlučio sam se vratiti na kauč i pokušati razbistriti misli kako bi moja bijesna erekcija splasnula. Stvarno sam morao pišati.

Mora da sam zadrijemao jer sam se nekoliko sati kasnije probudio s mjehurom koji je trebao eksplodirati. Požurila sam u kupaonicu da si odahnem. Kad sam ušao u hodnik, primijetio sam da su Annina vrata spavaće sobe napola otvorena. Učinilo mi se da čujem tiho stenjanje. Ili je to bila moja mašta, ili je možda Lee dolje hodnik? Srce mi je ubrzalo i osjetio sam kako mi penis počinje rasti. Stajao sam tik ispred njezine sobe, slušao, nadajući se da ću čuti znak.

“Mmmm”, tiho je zastenjao ženski glas.

Čuo sam krevet kako škripi i nježan uzdah. Nisam mogao odoljeti, morao sam se sam uvjeriti pa sam pažljivo ušao u njezinu sobu. Jedva da je sjalo ambijentalno mjesečevo zračenje. Mogao sam vidjeti golu djevojku kako leži na leđima. Primijetio sam kako joj se ruke kreću između nogu i čuo još tiho stenjanje. To je bilo sve što sam mogao podnijeti pa sam tiho prišao i povukao gaćice.

Osjetivši se odvažno, ispružio sam ruku, stavio joj jednu ruku na dojku i nježno joj protrljao bradavicu. Bila je blago zaprepaštena, ali opuštena i zastenjala je u znak odobravanja dok sam je nastavio milovati. Moja ruka se probila do njene mačke. Izvila je leđa dok sam uvlačio prste u nju. Tiho je zastenjala kad sam joj se dovoljno približio da svojim penisom dodirnem bočnu stranu njezina lica.

Jedva sam je mogao vidjeti, samo njenu siluetu, ali osjetio sam kako okreće glavu dopuštajući mojoj kitu da klizi preko njezinih usana. Isplazila je jezik i polizala mi osovinu. Otvorila je usta i nagnula se, progutavši moj penis. Pomaknula je ruke do mog penisa i pomilovala me dok je izvodila oralni seks. Kliznuo sam dva, a zatim tri prsta u njezinu macu trljajući joj klitoris palcem.

“Sranje, dušo”, rekla sam tiho. “Ovo je nevjerojatan osjećaj. Napravit ćeš me tako jakom spermom, ali moram osjetiti tvoju vruću, mokru macu oko svog kurca.”

“Mmmm”, zastenjala je i prošaptala “Da. Molim te.”

Okrenuo sam je bočno i podigao noge gore i naslonio ih na svoja ramena. Posegnula je dolje i zgrabila podnožje mog penisa, a zatim ga usmjerila u svoju vruću slatku macu. Osjećao se nevjerojatno i na neki način drugačije. Strastveno sam gurao svoj natečeni penis unutra i van iz nje sve dok joj tijelo nije zadrhtalo i usne mačke se zategnule. Spustila se uza mene i cijelo joj se tijelo treslo od osjećaja intenzivnog orgazma.

“Samo nemoj svršavati u njezinu macu”, rekao je drugi glas. Zvučalo je kao Ann. “Ne želim da zatrudniš moju sestru.”

Bio sam šokiran i super uzbuđen. Skoro sam eksplodirala kad sam shvatila da sam upravo dobila glavu i imala seks s Lee. Izvukao sam penis kad je Ann upalila svjetlo pokraj svog kreveta. Kakav prizor za pogledati. Oboje su bili goli. Lee je imala zadovoljan izraz lica s koljenima uvis i stopalima na krevetu. Još je pomalo drhtala od vrhunca.

“Oh, sranje”, ispalila sam. “Oprostite, nisam znao.”

“U redu je.” Rekla je Ann. – Ali sada sam ja na redu.

“Doista je tako”, rekla sam s osmijehom.

Ann je sišla s kreveta i kleknula kraj mene. Stavila mi je ruke na struk kako bi me potaknula da se okrenem i suočim se s njom. Dok je kliznula usnama preko mog penisa, mogao sam čuti njezinu sestru koja je počela stenjati. Pogledao sam Lee koja je sada bila na koljenima na krevetu okrenuta prema nama s rukom između nogu. Gledao sam je kako strastveno masturbira dok je gledala svoju sestru kako mi puši. Skoro sam eksplodirao na mjestu pa sam izvukao penis iz Anninih usta da se odmorim.

Okrenula sam Ann prema sebi, a zatim je naslonila na krevet točno ispred njezine sestre. Lee se nasmiješio kad su im se tijela dodirnula. Stavila je ruke na Annina ramena i vodila je leđima dalje po krevetu. Gledao sam je dok je kliznula rukama do sestrinih grudi. Oboje su zastenjali i ispustili senzualno težak izdah. Nagnuo sam se i strastveno poljubio Ann u usne klizeći u nju svojim natečenim penisom. Lee se naslonio obraz na obraz s Ann. Okrenula sam se i poljubila Lee. Bilo je jako erotično.

Lee se povukla unatrag i gledala me kako odgajam njezinu mlađu sestru. Na kraju se pridružila. Neko je vrijeme trljala Annin klitoris. Ann se počela igrati sa sestrinom macom. Uz određenu prisilu, Leejeva je maca konačno završila na Anninom licu. Moja djevojka je lizala sestrinu macu dok sam je lupao. Ovo mi je brzo postalo previše za uzeti pa sam se povukao. Stajao sam kraj kreveta s bijesnom erekcijom.

Sestre me nisu razočarale. Obje su se djevojke kotrljale na trbuhu okrenute prema meni i naizmjence su me gladile, lizale i sisale kurac. Bilo je nadrealno gledati kako mi jedna sestra gladi kurac, a druga ga je sisala. Kad sam se osjećala kao da ću sperma, nježno sam vodila Leeja do jaja. Zabio sam svoj penis u Annino grlo i počeo svršiti. Izvukla sam se i došla sestrama na lica. Lee i Ann su me gladile, sisale i lizale kurac sve dok mi orgazam konačno nije splasnuo.

Bio je to pravi prizor. Dvije vruće plavokose sestre smješkale su mi se prekrivene mojim sjemenom. Proklet. Postalo je zanimljivije nakon što je Lee predložio da se svi zajedno istuširamo.

“Mislim”, rekla je ironično sa zavodljivim osmijehom. “Trebali bismo se očistiti.”

To je drugo poglavlje. Možda će to uključivati ​​slučajnu kremšnitu u jednoj ili obje sestre tijekom naših tuš svečanosti?